Sju år sen

Tyckte nästan synd om studenterna igår. Här har varit grymt väder i över en vecka och även idag men igår skulle det ösregna. Fick lite flashbacks från när vi själva sprang ut och det bildades en sjö av vatten där de anhöriga stod. Kallt och jävligt var det och i kristianstadsbladet dagen efter fanns en bild på mina fötter i vattnet. Efteråt skulle vi åka släp men högtalaren hade inte bara dött av regnet utan hackade även vid varenda gupp. Var redan förkyld och fick så mycket feber. Efteråt stod jag vid skolan och väntade på att bli upphämtad då skolans it-tekniker gick förbi och undrade om jag frös. Så han beslutade sig för att värma upp mig genom att hålla om mig och vem kommer förbi då om inte skolans kurator som undrar om vi är ett par.. Men kvällen var grym och festades bort på utestället i tivoliparken. 
 
Sju år sen imorgon, galet!
 
 

Kommentera här: