1 Cajsa - F O T O B L O G G:

skriven

Hej vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild. Man kan rösta 1 gång om dagen, ta endast 2 sekunder och jag kommer bli så glad.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

(Fårlåt om jag har skickat detta innan) <3

2 Mathias:

skriven

Jag tycker att det hade varit roligt att läsa mer om dina åsikter och tankar om saker ting.Sen är det ju alltid kul med bilder. Jo vill du ha nått snyggt så kan du få ta en bild på mig och lägga upp :P.

3 Louis:

skriven

Bilder är alltid skoj, ja, kör vidare på dem. Sen är väl det mesta skoj när det kommer från dig, but that's just me talking...;)

4 JOAKIM FORSBERG:

skriven

sv: hur menar du?

5 JOAKIM FORSBERG:

skriven

sv: det är dock inte jag som skrivit listan :)

6 JOAKIM FORSBERG:

skriven

sv: nja, tyckte bara att den var rolig :)

7 JOAKIM FORSBERG:

skriven

sv: äsch, folk är funtade och allmänt efterblivna, det vet vi alla!

8 JOAKIM FORSBERG:

skriven

sv: haha, jaså? ojdå.. slump ;)

Kommentera här: