Vid sidan om

Nu när man börjat jobba känns det som sagt som att det är det enda man gör. Det och att sova, vilket får en att bli ännu mer sugen på att hitta på saker vid sidan om.

Squash - jag och M var och spelade för någon vecka sen och det var skitroligt. Har även spelat med idrott B och på C4-lägret jag var på runt år 1837.
Fotokurs - kommer ihåg att jag var på en sån kurs med Frits och Louise för några år sen, under sportlovet i typ åttan. Där använde vi systemkameror, och jag kommer ihåg att det var en smidig tjej där som tog fram sin mobil under framkallningen av bilderna, så de flesta blev helvita.
Eftersom att jag snart kommer köpa en digital systemkamera kan jag nog behöva gå en sån kurs...
Aerobic - det har jag också gått på, för tusen år sen. Kommer ihåg att jag och Frits nästan satte igång en låt där dom sjöng "shut up, and sleep with me come on, why don't you sleep with me, shut up". Som tur var funkade inte stereon. Roligt var det iallafall och nu tror jag att jag fått Ida och Dallo att haka på.
Skytte - jag slutade där när jag gick på gymnasiet, efter att ha skjutit med tre olika vapen i fem år. Skolan tog upp väldans massa tid sista året. Det var jäkligt roligt och hittar jag bara ett vapen som inte är lika mesigt som kaliber 22 så börjar jag nog igen.
Katter (klicka) - som jag skrev i ett tidigare inlägg älskar jag katter och hjälper hjärna till så fler kan räddas. Ringde dom för några dagar sen och bad dom ringa mig. Får väl se om dom behöver min hjälp.
Kläder - tycker det är skitroligt att designa och göra egna kläder, har massor med idéer på G. Har redan gjort några egna plagg, bland annat linnet med hängslena.

Vad gör ni på er fritid?