Sämsta inlägget på länge

Nu sitter jag och Frits hos M och har precis kollat på grotesco som dom tyckte var skittråkigt. Dom har bara inte insett att det är riktig humor än. Det kommer nog med tiden.
- EEEEEETT KILO MJÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖL
För att inte tala om
- Jaha, vad heter dottern då?
- ..Marianne.

Haha och innan gav vi oss på kylskåpet som jag känner är något av det största jag åstakommit under mina nitton år. Jag måste nu gå ut i köket och memorera en av dessa rader.
Wait for it.
I dimmig gitarrdisk snittar han fötter och graciös dip
Min risiga ande osar as och deppig poet
Vi är så jävla bra. Och för att citera Frits:
Snacka om att inte komma på nåt

Och som att det inte skulle kunna bli bättre så går scrubs på tv nu.
Nu ska jag även skriva nästa mening som någon säger i serien:
- Men det var inte därför vi hade sex

Och här kommer Fritsies bästa tips för ungdomar som inte har något att göra klockan sju varje torsdag:
Så. Jag hoppas att ni har torsdagen räddad med dessa tips och idéer.

Godafton