Sjutton bilder

Hittade en lista hos Clara Lidström så här kommer sjutton bilder, och en video, efter sjutton olika rubriker.
 
 
En bild från en plats jag älskar. Torpet är det bästa stället jag vet.
 
 
En bild från en tillfälle då jag kände mig snygg. Har tyvärr ganska unga drag vilket gör att jag snarare håller mig på söt-skalan än snygg-skalan, men när jag klippte kort kommer jag ihåg att jag älskade min sidecut.
 
 
En bild från då jag kände mig glad. Näst sista utbildningen jag gick i försvaret. Bästa gänget, bästa instruktörerna. Jobbigt, roligt, utmanande och så sjukt många minnen.
 
 
En bild på en bra dag i mitt liv. När man leker med Håkan, vare sig det är i Helsingfors, Bratislava, Tallinn, Rom eller Stockholm.
 
 
En bild på någon jag beundrar. Per Andersson. Humorn, personligheten, positiviteten.
 
 
En bild på min favoritplats hemma. Har inte direkt något hem så jag får säg där mina älsklingsdjur är.
 
 
En bild på någon jag tycker om. Min fantastiska mormor.
 
 
En bild på en favoritpryl. Tanken var min kamera men hittade ingen bild.
 
 
En bild på ett oförglömligt ögonblick. Upptäckten av countryfestivalen och året nästkusin joinade. Kommer ihåg att jag skrattade så jag knappt kunde andas hela kvällen.
 
 
En bild på en stolt stund. Sattes som gruppchef under sista övningen på GUF:en.
 
 
Bild på något roligt. Inte att själva bilden är rolig, men det var kul som fan att riva garageväggen. Annars får ni det här.
 
 
 
 
 
En bild från när jag var arg. Minns icke varför men jag var arg under nästan hela rock im park, 2011.
 
 
En bild på när jag var ledsen. Mådde inte alls bra sista månaderna i Oslo, kämpade mig igenom arbetspassen.
 
 
En bild på min bästa vän. Adrian, en av mina absolut bästa godbitar.
 
En bild på något gott. Vegansk pyttipanna med broccoli, yum.
 
 
En bild från när jag var liten.
 
 
En bild på mig i en annan stil.
 
 
En favoritaktivitet. Resaaaa.

Kommentera här: