Arnold Schwarzenegger och lönndörrar

Drömde inatt att jag hade åkt över till USA och gick på nån gata i New York när jag mötte Arnold Schwarzenegger som gick omkring med en orange stor skumgummipistol och sköt svenska tiokronor på folk, som fastnade på huden med någon form av klister. Jag pratade med honom på tyska och efter en stund hade han förvandlats till John Cleese och behövde gå.
 
Kom sen till ett slott där man behövde gå bakom en bibliotekshylla för att komma till de ordentliga salarna (gick igenom samtidigt som Nombeko från Jonas Jonassons bok "analfabeten som kunde räkna") och då dök Del Paxton från filmen "that thing you do" upp. Jag tackade för senast då vi hade lyssnat på musik och beställde in tio whiskeyglas till John Cleese och honom, som nu hade förvandlats till en överklassdam. De satt och drack i hallen och jag gick till toaletten och råkade skapa nåt Stockholms blodbad som den före detta Paxton-tanten kom och hjälpte mig städa upp.
 
 

Kommentera här: