Snabbversion av dagarna

Har spenderat de senaste dagarna med diverse grejer. I torsdags när jag och Evan firade ett och ett halvt år tillsammans åkte jag till Hyllie och gick på Emporia. Älskar att dom har myrorna där.
 
I fredags kom Sam och Nour hit på förfest.  Vi promenerade sen in till stan och drack en massa shotar på diverse ställen. Måste skaffa en telefon för jag hade behövt ta bilder på när vi knöt ihop Sam i en filt.
 
Igår var det kalas och namngivning för ett kusinbarn vilket inkluderade umgänge med diverse trevliga släktingar i slottsmiljö. Innan dess hade jag, mamma och pappa åkt genom bland annat Vittskövle, Tomelilla (Bo Ohlssons) och Marsvinsholm. Väl på kalaset vann mitt lag i ett quiz trots att jag personligen inte kunde svaret på en enda fråga. Det var till slut lagnamnet som tog hem vår vinst, "Philemon Arthur and the dung". Kvällen innehöll sen även bordsdukskonst, självförsvarslektioner och en liten ettåring som somnade som en stock.
 
Idag blev det en tur bort till några kompisar som hamnade på villovägar så det blev ett besök hos mormor istället. På bussen satt en långhårig metalkille som jag både hann snacka korsord och förvirrade norska blackmetalband med.
 
Imorgon är dagen helt fullspäckad. Funderar även på att byta antingen hårfärg eller frisyr, eller båda.
 
Kanske såhär, inklusive pingvintröjan?

Kommentera här: