Tomhylsor

Igår blev det kvällsäventyr ut till skyttebanan för att försöka få tag på fler tomhylsor. Det var ju nästan ett år sen jag kom hem från USA och började göra halsband. Var jetlaggad som tusan och Miriam Bryant samt Justin Biebers "love yourself" spelades om och om och om igen på radion. I och med min konstiga dygnsrytm då jag vaknade senast sex varje morgon fick jag sysselsätta mig på nåt sätt och det blev med en såg och en bunte tomhylsor nere i verkstan.
 
Där var ett gäng skyttar på plats igår och vi gick allihop ner till utebanan och letade i mörkret utan större framgång. Ska testa igen nästa vecka. Stod sen och snackade med en ung rysk kille som lärt sig svenska på bara fyra år. Sen åkte jag hem igen, tog en långpromenad och snackade med Adrian.
 
Resten av veckan blir det äventyr åt alla möjliga riktningar, uppdateringar och bilder kommer.
 
 
1 Karin Silverhjärta :

skriven

Hej! Vill gärna köpa 3 halsband som är en enkel tomhylsa som hänger i en kedja.
Finns det en möjlighet till det ?

Kommentera här: