Update

Håller på och planerar för fullt här borta. Har jobbat sen i måndags med att kontakta olika ställen, leta information och göra listor för saker jag kan ordna här borta och saker jag måste vänta med till Sverige. Jag älskar hela den här processen även om det ibland bara stannar där. Jag minns hur jag satt likadant i jobbstugan i Österrike och planerade allt jag tänkt göra efter säsongen, hur spännande det var och hur peppad jag var på hur fantastiskt grymt allt skulle bli. Sen att båda idéerna fallerade så fort jag kom hem var en annan femma men berodde bara på omständigheterna och lite oflyt i tajmingen. Den här gången är jag övertygad om att det kommer gå bra. Det går kanske inte super men jag tror det kommer gå bra.
 
Nu är det exakt en månad tills jag åker hem och innan dess ska vi hinna med en helg i Sacramento, en påskutflykt, tio dagars turné i bland annat Seattle, Portland, San Francisco och Los Angeles, och en långhelg i Yosemite national park. Då återstår fjorton av hans jobbdagar där jag behöver sysselsätta mig själv. Vad hade ni gjort? Vad är den perfekta dagen på egen hand med tillgång till bil? Kanske borde leta lite ghost towns igen, vet att Carson city som ligger en dryg halvtimme rakt söderut från Reno var poppis under guldrushen så det lär finnas mer i krokarna.
 
Och kom gärna med förslag på saker ni vill att jag bloggar om!
 
 

Kommentera här: