Rätt håll

Vaknade i morse av att Trigger kom in till mig vid fem. Sen låg hon där fram tills jag sovit ut vid elva. Hon hängde med mig när jag duschade och gick med mig ner för att äta frukost. Vaknade till flera gånger under morgonen och såg hur hon låg hoprullad med huvudet upp och ner och sov. Och jag kände så mycket lugn och kärlek. Känner idag att det börjar gå åt rätt håll. 
 
Inatt drömde jag att jag och försvarsutbildarna var på en övning där vi skulle bli jagade så vi satt i ett hus och bestämde oss för att lämna allt och påbörja övningen så vi stack ut i natten. Vi tog oss genom skogar och över vatten.. och hamnade i en mörk byggnad med ett känt metal-band där man kunde snurra på en vev så det kom en massa godis i en behållare i andra sidan rummet. 
 
Ska fundera idag på vart som är bäst att vara, sen blir det att sätta igång med jobb igen.
 
 

Kommentera här: