En månad

Har varit tillbaka i Sverige i precis en månad nu. Jösses vad spännande livet är. Kanske inte just precis nu men i allmänhet. Det finns så fruktansvärt många stigar att gå, det gäller bara att bestämma sig. 
 
Igår var familj och släkt nere på österlen och åt god pizza i solen på nån känd restaurang ute bland ängarna. Idag drog jag till morbror med familjs yogaklass på eftermiddagen som hölls av en kusin, och vi var nog säkert en tio-femton personer. Vi fick flyga och massera och sjunga indiska mantran och slappna av och vrida och vända och bli medvetna om kropp och andning. Så otroligt avkopplande, skönt och roligt. Och där mitt ute i världens finaste natur och med temperatur över tjugofem. Var nog ganska avslappnad innan men det var helt klart en förändring när jag tog bussen tillbaka till stan. Det var flera saker jag kan ta med till när jag själv masserar kunder.
 
Och på måndag bär det av mot det årliga interrail-äventyret!
 
 

Kommentera här: