Livet i bilder

Tänkte göra en sammanfattning av vad som hänt den senaste tiden. Jag gjorde ett inlägg för ett par år sen så det är väl dags för ett nytt. Ni kommer till den förra om ni trycker på bilden här under.
 
September - December 2013
 
 Europaäventyr med början på Oktoberfest, München
 
Hittade tuffa amerikaner i industriområdet vårt sjukhushostel låg i
 
Dygnet jag inte visste om jag var i Tyskland eller Österrike
 
 Drog till Hitlers örnnäste men såg ej ett skit pga dimma
 
 Detour till Ljubljana, Slovenien
 
 Hängde med amerikan-ukrainaren Alex i punkkvarteren
 
 Mellanstop Venedig mitt i natten
 
 Rom
 
 Med Håkis
 
 Åkte genom Schweiz
 
 Och Amsterdam
 
 Firade min 23 födelsedag
 
 Flyttade till Göteborg och skrev tidningen plus hängde med gött folk
 
 Drog på fest i Jönköping, Ace Ventura vs Kurt Cobain aka hemlös alkis
 
 Jobbade på friends arena i Stockholm, sålde merch på black sabbath med min vapendragare Ylva
 
Januari - Juni 2014
 
 Drog till Koh Lanta, Thailand och volontärjobbade på ett katt- och hundhem
 
 Del av huset
 
 Kattinvasion
 
 Utekvällar med de andra volontärarbetarna
 
 Rachel och en av vovvisarna
 
 Drog på upptäcksfärd
 
 Folk från hostelet i Ao Nang
 
 Tatuerade mig med franska Charlene och Jai från förra gången jag var i Ao Nang
 
 Phi phi islands med Charlene innan jag drog tillbaka till Sverige
 
 Flyttade till Oslo
 
 Gick på loppis och hittade rullskridskor för femtio spänn
 
 Bodde på soffan i Storo
 
 Först med Samir
 
 Och sen med Webeccus
 
 Jobbade i mataffär och på äldreboende och hängde på norska öar med najsigt folk mellan varven
 
 Hade min käre bror på besök
 
 Hattfest i Jönköping
 
 Juli - December 2014
 
 Mötte upp Alexander i Paris
 
 Stack vidare till Charmaux
 
 Där jag träffade mina favoritspicegirls från Würzburg-tiden
 
 Vidare ner till Barcelona
 
 Tyskland vann VM
 
 Utsikten var okej
 
 Stack vidare till Ungern
 
 För ytterligare ett superbt möte med Håkis
 
 Budapest
 
 Med årets outfiter mot Bratislava, Slovakien och världens konstigaste borg
 
 Innan utkastning från bar pga sjunger för mycket rammstein på kareoke
 
 Återvände till borg, full av medeltidsdansare
 
 Spontanhoppade av tåg och hamnade i Brno, Tjeckien
 
 Hittade en datakille och historielärare, killarna framför vet jag ej vilka är
 
 Råkade åka till Warsawa, Polen och fick åka tillbaka ner till Krakow
 
 Auschwitz
 
 Birkenau
 
 Judisk tur i Krakow
 
 Museum i Krakow, gick även spökrundan med tortyrkammarmuseum men fick inget på bild
 
 Prag, Tjeckien
 
 Gick fel efter guidad krigstur, gjorde inte så mycket
 
 Lettisk folkdans eller nåt
 
 Fest med Jihad och Sam tillbaka i Sverige
 
 Drog till medeltidsveckan på Gotland
 
 Flyttade tillbaka till Oslo, hängde på katthem med Samir och Kattplanka
 
 Plocka blåbär 
 
 Håkis på besök
 
 Bosatte mig på Majorstuen
 
 I möglig lägenhet, jobbade som parkeringsvakt
 
Bodde med herr Spiikus och hängde med strålande folk
 
 Som dessa tre då jag spenderade nittio procent av min lediga tid på rock in
 
 Skickade in en debattartikel till Kristianstadsbladet
 
 Fixade min väst
 
 Firade jul nere i skåne med släkten, uppenbarligen
 

Januari 2015 - Nu
 
 Firade sista kvällen i Oslo med Mats-Monica på typ Torleifs med 90-talsmusik och öldränkta kläder
 
 Stack direkt till Götlaborg och utbildades till diplomerad massör med sju andra godingar
 
 Gjorde om en klänning
 
Och färgade håret lila 
 
 Såg Billy Elliot i Köpenhamn med en kompis eftersom nästkusin var med och dansade
 
 Stack till Stockholm med Håkis
 
 Spökrunda i Gamla stan
 
Tar inte så mycket bilder längre men har en känsla av att detta räcker.
På återseende mitt herrskap!

Kommentera här: