Halsband tomhylsor

Fick ett ryck igår och började göra halsband. Var på skjutbanan några veckor innan jag åkte till USA och tog med mig en bunte tomhylsor därifrån. Hade sett bild på folk som gjort olika örhängen och halsband av baksidan på hylsorna och tänkte försöka mig på något liknande. Så jag for ner i källaren med pappas alla verktyg och maskiner, upp på rummet med tång, kedjor och smyckestillbehör och hade fyra timmar senare två färdiga halsband. Fick sålt ett ganska fort så idag gjorde jag ett nytt likadant. Hoppas på att kunna sälja några stycken nu när jag är hemma, annars får det bli en egen kollektion att ha på mig, jag älskar dom!
 
Tomhylsorna är av 44 Magnum, de är 39 cm vardera, ett guldfärgat och ett silverfärgat för 200 kronor styck eller 350 för båda. Kan även göra andra varianter med endast en hylsa eller hur många man skulle önska, samt armband att matcha eller om man bara önskar armbandet. Armbanden kommer kosta 150 kronor styck. Jag kommer dessutom skänka 15% av intäkterna till välgörenhet för att bidra lite nu när så många omkring oss är i behov av hjälp. 
 
Fler smycken kommer göras kontinuerligt i olika designer. Smyckena är perfekta som presenter, julklappar, till nyår eller vilka tillfällen som helst egentligen, så skicka iväg en kommentar om du är intresserad!
 
 
1 ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

skriven

Vad fint :)

2 Skogsraah ☾:

skriven

Så fint!

Kommentera här: