Mjölkdator och black metal-museum

Ända sen jag spillde mjölk i min dator i Österrike har det varit fel på fläkten. Sätter man datorn på något överhettas och dör den efter två minuter vilket har resulterat i att jag måste ha den balanserandes på två dricksglas eller på en ihålig korg. Men nu fick jag hjälp av en kompis kompis som genom magi lagade felet genom att fippla med batteriet. Så nu går det att blogga igen utan att välta omkull glas och sitta nittio grader skevt. 
 
Den här tiden i Oslo har än så länge varit.. speciell. Håkan har varit på besök några dagar vilket bland annat medförde klättring på nakna statyer, ett black metal-museum som bara var en källare med ett hemmagym, en ljushållare och en gästbok, lekplatslekande på Aker brygge och uppkomsten av att blanda swag med SS. Jag och Samir har sjungt 90-talshits på majorstuens gator, gått på flera loppisar och fått jobb som parkeringsvakt och med att hålla koll på reklam från stora spelföretag i gamebutiker i Oslo-området. 
 
 

Kommentera här: