10 saker ni säkert inte vet om mig

  • Jag stannade hemma från en familjeresa till Spanien som sjuåring eftersom jag var övertygad om att planet startade med nosen rakt uppåt och landade med nosen rakt nedåt, med andra ord kraschlandade. Och dö var onödigt vid så ung ålder ansåg jag. Trodde dessutom att man åkte rullband från flygplatsens entré till man var ombord på planet.

  • Om det inte vore för att jag var vegetarian och grönsakshatare som 13-15-åring skulle jag ha varit 172 cm istället för 166 cm.

  • Något av det obehagligaste jag vet är att gå på bio i Sverige. Det brummande basljudet i början av filmerna skrämmer skiten ur mig efter alla de gånger jag gått och sett filmer som enligt trailerserna varit okej men i verkligheten varit fulla av robotar, monster, apatiska människor och zombies. 

  • På delad förstaplats för bästa tv-serie kommer enligt mig "Band of brothers" och "Glee". Jag älskar Glee och är hemligt förälskad i Brittany.

  • Ungefär en av tre gånger jag åker tåg börjar jag prata med någon. 

  • Om jag fått välja ytterligare tre språk att kunna hade jag tagit ryska, isländska och finska.

  • När jag kom på vad jag ville göra med mitt liv satt jag på en vegetarisk restaurang i Warszawa och åt frukost. Skulle egentligen till Krakow men hamnade i fel del av Polen pga förvirrad konduktör.

  • I år har jag shoppat kläder en gång och sminkat mig cirka fem. Råkade gnugga mig i ögat två av dessa.

  • Varje gång jag kör bil själv och ser en katt eller hund skriker jag högt "MISE" eller "VOVVE" och håller på att köra av vägen. Detta inkluderar även min oförmåga att tänka innan jag talar när jag blir häftigt överraskad. Händer lite för ofta att jag skriker "åhjävlar" eller "OJDÄRSTODDU" till folk.

  • Om jag någon gång får barn hoppas jag på att hen är homosexuell.
 
 
1 Susanna Maria J:

skriven

Älskar den sista bilden. Helt förtrollande vacker

Kommentera här: