Jag vill ha det på det här sättet

Tänkte bara skriva något kort så ni vet att jag lever. Har flyttat tillbaka till Oslo nu som flera av er säkert redan vet. Bor i en tvåa med två andra som aldrig är hemma, med andra ord mycket space och låg hyra, helt perfekt. Fick jobb samma vecka jag kom hit - åker runt i södra Norge och kollar så att alla gamestores har reklamen från "vårt" företag lagom in peoples faces. 
 
Imorgon blir det en tur ner till staden av mors härkomst, Fredrikstad, där jag har spenderat många strålande somrar av hoppandes på brännmaneter, lilla sjöjungfrun på norska (Fumle) och nationaldagsfirande i hemmasydd särk så fager att Jimmie Åkesson skulle ha fällt en tår.
 
Leker annars med tioårsradie-duon Louis och Samir mestadels. Sjunger engelska låtar översatta på svenska "slå mig bebis en gång till" och mästerverket "jag vill ha det på det här sättet" av bakgatspojkarna.
 
Jobbar i genomsnitt (baserat på två dagars arbete) sjuhundra timmar om dygnet och ska upp igen långt innan solen gått upp imorgon. Mer uppdatering om livet i smeten med inslag av ringmurar och "jag har aldrig gemensam skål" kan förekomma.
 
På återseende mitt herrskap
 
Tar mitt Katy Perry-face och går och lägger mig

Kommentera här: