Testdag med pain i öronen

A-ma-zing day, helt utan någon särskild anledning!
 
Försöker flytta gränserna lite hela tiden för att se vad som händer. Vad händer om jag babblar ogenerat likt JD från scrubs istället för att ställa mig och lyssna? Vad händer om jag bryr mig mindre och kör istället? Vad gör folk runt mig om jag pratar argt med en stolpe som fastnat i snön? Vad spelar det för roll om folk inte gillar hur jag är? Blir det någon skillnad på hur jag bemöts av folk jag gillar när jag är lika galen in real life som i mitt huvud?
 
Goda resultat, och jag mår bättre när jag känner mitt självförtroende växa. Dessutom har jag hittat två nya låtar som är så äckligt bra, dock är den ena lite väl brutal för mitt herrskap, men jag drar med den andra och hoppas på att ni sliter den med hälsan.
 
 

Kommentera här: