Dålig uppdatering

Nu var det längesen jag skrev något, men jag har faktiskt inte haft någon som helst ork.

I fredags var vi hemma hos H där även L, K och dansken befann sig.
Dagen innan var exotisk, då var jag, M och L på en pizzeria och åt precis innan dom stängde. Vi hade snöbollskrig på vägen dit, såg en uggla, och gick fult för att få udda fotavtryck i snön.
Efteråt fick M bära mig på axlarna eftersom jag störde mig på att övergångsskyltarna var täckta med snö och man därmed inte såg gubben. Vi gick sen hem till H och kollade på OS eller nåt, innan vi slängde igång filmen "lumparkompisar".
Ännu en dag tidigare, om jag minns rätt, var vi också hemma hos ovanstående herr J och kollade på hockey. Sverige vann, YAY!

Under lördagen gick jag och M in till stan för att kolla lite i affärer, men det blev inte långvarigt med tanke på att där inte var lika spännande som jag hoppats på. Träffade Ida sen på kvällen och satt och snackade några timmar, sen träffade jag även Dallo efteråt, vi åkte runt i hennes bil och ställde oss på Domusparkeringen och satte igång lugna favoriter på radion och satt och diggade med armbågarna utanför bilfönsterna. Det såg förhoppningsvis ganska dumt ut. Sen gick vi ut och dansade en regndans innan vi fick nog och gick in och satte oss igen.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.
Det blir nog antingen att ta det lugnt, eller åka pulka med tjejerna.

På återseende mitt herrskap