Klockan är ju bara 05:52

Börjar känna mig smått stressad över alla arbeten jag har att göra innan skolan börjar igen..
Dom är så många att jag inte ens vet vart jag ska börja..

Just nu skriver jag bara för att jag är alldeles för rastlös för att gå och lägga mig, vi har typ tio kanaler på tv:n vilka cirka hälften består av lokala nyheter eller liknande och något annat att göra kan jag inte komma på.

Jag har faktiskt börjat tänka om med nyårslöftet. Kanske man skulle hoppa över chokladen också, med undantag för alla övningar man kommer vara på där man behöver lite extra energi. Men nej, jag mår psykiskt dåligt av att äta choklad, hur konstigt det än låter.
Och så fort jag blir av med förkylningen så blir det till att börja träna igen, dels med tanke på att vinterkursen närmar sig med stormsteg, bara tre och en halv vecka kvar!!!!
Senare idag måste jag hitta någonstans att sova mellan den 30-31 januari i antingen Malmö, Lund, Helsingborg eller Halmstad för att komma med bussen till Grövelsjön. Hur ska det här sluta?

Ni som läser min blogg kan väl kommentera och skriva er favoritfilm, drömjobb eller nåt, mest med tanke på att det inte finns så mycket att kommentera i själva inlägget, också är jag nyfiken på om det faktiskt finns några som följer bloggen.

Godafton då mitt herrskap
1 Johanna:

skriven

Jorå, här har du en läsare iaf. (:

2 BELLBELLBELL:

skriven

Dina rabattblommor är fina :)

3 Dallo:

skriven

En till trogen läsare till! Hädan efter ska jag börja kommentera varje gång jag går in här, om du så inte uppdaterar mer än en gång om året och jag kikar in varje dag! Tro mig, det blir mycket kommentarer då:D

4 Anonym:

skriven

Nu var jag visst här igen! Enbart för att kolla, titta efter om det möjligvis hade kommit en uppdatering! Lite besviket får jag lunka vidare för att läsa en annan blogg. Jag återkommer senare:)

Kommentera här: