Städning och före-bild

Har jobbat sen ungefär nio imorse med att gå igenom allt på ovanvåningen men nu pang tog energin slut. Har rensat igenom lilla vinden, stora vinden och mitt rum eftersom det är två loppisar till helgen. Där kommer dessutom stå ett par gratislådor, vissa saker vill man ju bara bli av med. Nästan en fjärdedel av rummet är fyllt av nerpackade grejer och jag har väl någon timmes jobb kvar. Där är kläder, planscher, böcker, skivor, prydnadssaker, väskor, filmer, en gitarr, smycken, smink och en massa massa annat. Hittade saker jag inte sett på över femton år, typ en okej-artikel med E-type endast iklädd ett löv och ett bokmärke med man i uniform som serverar koldolmar. Letade efter min gamla favoritbok "rapport från en dårfink" av Bertil Bertilsson utan framgång. 
 
Var runt på second hand igår och fick inspiration inför kommande flytt. Har ingen särskild stil utan skulle gärna blanda gamla medaljongtapeter med robusta bord och söta detaljer. Nu blir det mat och promenad innan jag tappar tråden helt.

 Pga hemliga omständigheter kommer här en "före"-bild, återkommer med "efter"-bilden

Kommentera här: