Vårens planer

Nu när det snart börjar bli varmare kör jag på en lista med vårens planer.
 
Besöka historiska eller gamla platser. Verkligen låta min inre farbror ta över. Slott, ruiner, militära platser, bunkrar, gamla hus och byggnader. Bara dra ut på picknick med förhoppning att hitta något kul och fotogeniskt.
 
Besöka så många loppisar som möjligt. Återkommer varje år men loppisar kan man inte tröttna på.
 
Åka på några olika events för vegetarisk mat. Finns en del att välja mellan och jag tror särskilt en av dom kommer vara superb.
 
Åka på en årsträff för en särskild organisation med en massa workshops. Det mesta verkade kul.
 
Gå på vandringstur. Fler detaljer kommer när det närmar sig. 
 
Göra någon förändring med mitt hår. 
 
Påbörja två projekt jag haft på gång ett bra tag.
 
Hitta några sporter jag verkligen gillar. Lutar mot att börja med typ klättring. 
 
Vad har ni för vårplaner?
 
 

Kommentera här: