Händelserikt

Gillar den här nya traditionen att krypa upp på mitt loft och blogga innan jag går och lägger mig.
 
Idag var ännu en händelserik dag. Det var ett event bara några hundra meter härifrån med klädbyte och dom efterfrågade några som kunde komma och hjälpa till innan så jag stack dit och bar runt lite stolar och la upp saker på olika bord. 
 
Sen kom Samir och ett trettiotal andra dit and the game began. Grejen var att alla tog med lite kläder, skor, böcker och inredningsprylar, och hittade man sen något man gillade tog man den till ett särskilt bord med en namnlapp på och ville flera ha samma grej blev det lottning genom spelkort.
 
Fick med mig en klänning, ett mobilskal, en väska, sex röda tallrikar, en hoodie, ett par skor, ett hårband och en söt jordglob.
 
Stack sen hit och spelade spel med Samir och ikväll var jag och Linn ute på strövtåg innan matlagning och filmtittande. Imorgon blir det återigen en arbetsintervju!
 
 

Kommentera här: