Throwback April

Nostalgisk som man är tänkte jag köra ett inlägg med saker som hänt under april månad tidigare år.
 
April 2010
Hade en lovande karriär inom bowlingen, as it seems
 
 Hängde mycket med musketörerna. Minns just den här promenaden till Ekenabben
där vi pratade om känslan att det jobbmässigt liksom låst sig för oss som tog studenten -09. Ungefär vid samma tidpunkt fick jag tips om au pair-sidan som ledde mig till min första utlandsflytt.
 
Hängde även med mycket med mitt ex och hans kompisar vilket bland annat kunde inkludera.. detta
 
April 2011
 
 Bodde i underbara älskade Würzburg och var på cykelutflykt med tjejerna från språkkursen
 
 Min första tågluff någonsin gick till Italien med min fantastiska partner in
crime, australiensiska Hannah som gick samma språkkurs i Würzburg. Under två veckor hann vi med Venedig, Bologna, Florence, Rom, Neapel, Pompei, Verona, Bozen, Sienna, Chinque terre och Oberbozen.
 
Spelade in den här filmen med den dåvarande tyska pojkvännen och några kompisar. Tysklandsabstinens.
 
April 2012
 
 Gick förberedande polisutbildningen och åkte till Irland med klassen, först Dublin
 
 Och sen landets enda polishögskola där vi bland annat fick vara med på lektioner, fys och övningar
 
April 2013
 
 Åkte hem till Sverige efter vintersäsongen i Österrike och hade planer på att bli HLR-instruktör
 
April 2014
 
 Bodde på Storo i Oslo med Samir
 
Och jobbade i mataffär
 
April 2015
 
 Var på min USA-roadtrip och åkte till San Francisco från Reno och hängde med några tjejer därifrån jag träffade på oktoberfest i München ett par år tidigare, bland annat på en galen invigning för en väskaffär. Spenderade resten av månaden i Reno med Evan, TJ och Lilly.
 
April 2016
 
 För ett år sen bodde jag i USA och hängde med Evans ena band på turné till bland annat
Los Angeles, San Francisco, Riverside, Portland, Seattle och Sacramento. Helt galet!
 
April 2017
 
 I år är det jobb, jobb och jobb, and this..

Kommentera här: