Easy come easy go

Bestämde mig för att åka hem till Sverige igen när jag hade varit i USA ett par veckor. Jag och Evan funkar bra på det sättet, vi är båda så självständiga att vi inte har något emot att vara ifrån varandra några månader och bara snacka en gång i veckan på skype. Hann ändå komma in i vardagslunken där borta men att sitta halva dagarna och kolla på film eller försöka hitta på tidsfördriv i området passade inte alls denna vändan. Så vi hade drygt två intensiva veckor istället där vi bland annat hann med en vända till lake Tahoe, en helg i Las Vegas och en i Yosemite. Tyvärr hade jag en del otur på vägen då greyhound tappade bort mitt bagage, jag fick influensa och halsfluss när vi var i Las Vegas och bilen gick sönder mitt i Yosemite så vi bara hann se halva parken. Men jag är nöjd ändå och det känns rätt att ha åkt tillbaka. Jag kommer definitivt inte vara sysslolös, nya planer håller på att smidas as we speak. Nu är det bara jetlaggen jag ska få ordning på, har varit vaken sen tio i två inatt efter fyra timmars sömn. 
 
 

Kommentera här: