Throwback day

Eftersom jag är alldeles för oorganiserad för att ha en throwback thursday får det helt enkelt bli en ny kategori där det när som helst kan komma nostalgiska inslag. 
 
För första gången sen det tog slut med Evan har jag på riktigt börjat sakna tiden i USA. Vetskapen om att det inte kommer kunna hända igen, slutet på en viktig livsepok trots att det bara handlade om ett och ett halvt år. Tiden i Nevada var ändå att vända ner på hela ens värld, som att leva ett dubbelliv.
 
Så idag kändes som rätt dag för ett inlägg om vad jag gjort vid samma tidpunkt de senaste åren.
 
Månadsskiftet Oktober-November 2010
 
Halloween med Joe och annat gött folk
 
 Gick sista utbildningen i försvaret
 
Häng på sjätte tunnan med Louis och herrarna på bilden i Stockholm
 
Och flyttade utomlands för första gången till underbara älskade Würzburg
 
Månadsskiftet Oktober-November 2011
 
 Gick polisförberedande i Tranås och hade studiebesök hos sjöpolisen
 
 Och ridande poliserna
 
 Med helt okej skoldagar
 
Månadsskiftet Oktober-November 2012
 
Bodde i Berlin där det var "city of lights"
 
Hade Sverigebesök
 
 Och besökte alla möjliga ställen i stan
 
Månadsskiftet Oktober-November 2013
 
 Åkte ner till Hamburg några gånger och träffade en kille, ena gången fastnade tåget
mitt i ett oväder i Danmark så alla fick åka till brandstationen i Roskilde och sova haha
 
 Bodde på torpet och fixade en kardbordkarta med nålar på platser jag besökt. Var även när jag satte igång tidningen "om bara Sverige", strax innan jag flyttade in hos en främling i Göteborg. Lång historia.
 
Månadsskiftet Oktober-November 2014
 
 Bodde andra rundan i Oslo, hade börjat jobba som parkeringsvakt och öppnade dörren fel
 
 Bodde på Majorstuen och spenderade all ledig tid åt att lära mig
BSB - Everybody-dansen med Samir och hänga på favoritstället i stan med grabbarna
 
Månadsskiftet Oktober-November 2015
 
 Första rundan tillbaka i USA efter roadtrippen
 
 Utflykter överallt i Nevada och Kalifornien
 
 Och en galen amerikansk halloweenfest där seriöst hela huset var pyntat
 
Månadsskiftet Oktober-November 2016
 
Detta året..
 
 Mycket häng med bland annat dessa galningar
 
 Och andra äventyr
1 H:

skriven

Kul med throwback :)

Kommentera här: