Norrköping

Och Norrköping ja!
 
Liftade upp i fredags men tog fel väg så jag lyckades haffa tre utav de fem som körde förbi på denna småväg under timmen jag försökte ta mig till Markaryd. Därifrån blev det ytterligare sju olika upplockare innan jag tillslut anlände till Norrköping. Jag och Adrian styrde direkt våra steg in mot stan och sen vidare till skogs då det var helt perfekt promenadväder. Kvällen toppades sen med de bästa sketcherna från grotesco.
 
Dagen efter traskade vi återigen mot staden för häng innan vi hakade på pridetåget några hundra meter. Åter i Adrians hem dök Claudia och senare Anders upp. Denna fantastiska brud ställde sig och gjorde trerätters och fint väder som det var så bar vi ut stolarna genom fönstret och slog oss ner i solen. Det blev även bland annat ukulele, studenthatt, skitgod efterrätt, födelsedagsgrattishälsning till Adrian från Per Andersson och många "men hallååå däär" sådär som bara Filip Hammar kan få till det när han träffar mysiga människor. Det nya interna skämtet blev grotescos extramaterial av djuraffären och "vad heter dottern?" "Marianne."
 
Under söndagen lyckades jag få lift hela vägen från Norrköping ner till skånska gränsen. Ibland ska man ha tur.
 
Och idag är den faktiska födelsedagen för Adrian så gratulerar med dagen!
 
 
Bildposetema alltså: Claudia, förskräckt. Anders, förvånad. Adrian, dreglandes. Jag, överklass.
1 Lili:

skriven

Vad modigt av dig att våga lifta, jag har ännu inte vågat mig på något sådant men i sommar ska banne mig bli första gången! PS: Din klädstil är bäst

Kommentera här: