Mittbena undanbedes

Har nu fått så lång lugg att den bara är ivägen så då känns det på tiden att göra något åt håret. Problemet är bara att jag aldrig vet vad. Är ju medveten om att jag passar bäst i mörkbrunt men det har jag ju alltid. Var ett halvår sen jag färgade det nu bara för chansen att bleka det ifall jag får något infall och vill testa typ turkost. Klippte ju jättekort med sidecut för några år sen så det är redan testat. Har haft halvkort de senaste gångerna men har inte trivts så jag satt upp det i hästsvans. Nu hänger det bara och jag har inte tålamod att vänta på ytterligare några decimeters utväxt. Kanske finns det någon hemsida där man kan ladda upp bild och sen skifta mellan frisyrer och hårfärger. Kan tycka att denna brud är så jäkla snygg i kort hår men har noll koll på hur bra det hade funkat på en själv. 
 
Michelle Williams
 
Långt, kort, uppklippt, page, bob, munkfrisyr, blont, svart, turkost, lila, rött, mörkbrunt med färgade toppar, rakt, vågigt, snedlugg, raklugg? Kom med förslag!
 
 
 
 
 
 
1 Lili:

skriven

Jag röstar för snedlugg och rött åt det mörkare hållet. En form av mörk kastanjeröd!

Kommentera här: