Trigger springer runt i huset och mjauar

Känner mig så tacksam över dagarna i Stockholm. Har varit där så många gånger tidigare men den här turen gav mig en alldeles unik känsla som var helt fantastisk. Gick hemma i samma tankar, åkte upp för att strosa runt i gamla stan, centrum runt vasastan, kungsholmen och norra delen av drottninggatan och blev toklugn. Njöt av varenda sekund. Och helt magiskt skiftades tankarna efter någon dag. Nya idéer, ny musik, nytt folk och en magisk stad med underbara platser. 
 
Jag har hittat en ny plan för vad jag vill göra den kommande tiden för de två jobbpassen jag hade i Stockholm var a piece of cake och då jobbade jag ändå tolv timmar om dagen utan problem. Att sälja merch är så fantastiskt roligt men det visade också att jag gärna jobbar långa arbetspass om uppgifterna verkligen passar mig. Och på hemvägen idag kom jag på något som vore som handen i handsken så jag ska börja kolla upp grejer imorgon när jag sovit en sådär nittiotre timmar. Att sova i bilen är underbart men man blir ändå lite mör. 
 
Vad som händer i helgen är ännu inte klart, det står mellan två helt olika destinationer med två helt olika syften. Tänkte skriva lite mer om Stockholm vid tillfällen och har även bilder som mobilen inte ville ladda upp. 
 
Idag fyllde förresten pappa år så det blev firande och allt.
 
 

Kommentera här: