Gott nytt sötsuget år

Lite dålig uppdatering just nu. Har inte varit bakfull men däremot håller jag på med sockerdetox som får en att tappa energin helt. Men nyår var helt fantastisk. Försökte klä mig lite 40-tal med tidsenlig frisyr men tog dock inga bilder. Kvällen började med ett stort gäng människor vid högskolan som körde nåt drickspel till grevinnan och betjänten. Tyckte tanten såg oerhört obehaglig ut. Sen blev det dans till e-type och nån låt som alla kunde dansen till. Lokalen fylldes mer och rätt som det var körde jag och två andra ut på gräsmattan med en kundvagn innan Tildiz fastnade i min bh och vi båda ramlade omkull och kunde inte resa oss igen då vi skrattade för mycket. Sen blev det beerpong, sittandes i en massa knän i brist på plats och till slut gick vi alla till gamla hederliga kill hill (som vi alltid sprang upp och ner för med försvarsutbildarna) och firade in det nya året. Därefter stack jag, Anders och PK för att hämta mer dricka men det slutade i en intressant politisk diskussion, the story of my life typ. 
 
Sen fortsatte festandet med de tappra godbitar som fanns kvar och detta inkluderade självklart mer 90-talsmusik och ett försök att lära ut BSB-dansen till fem fyra personer på tre kvadratmeter. Sen kom Emmse och hämtade mig, jag frös ihjäl på luftmadrassen men upptäckte tre ytterligare filtar mitt i natten, lyckan!
 
Men igår började utmaningen och jag kan känna att hela kroppen skriker efter kakor och choklad men ikke. 
 
 

Kommentera här: