Livet i garaget

Dag tre storstädning. Jag älskar det här! Från totalt jävla mörker till organiserat kaos till halvfärdigt garage. Hittade en väldigt död mus idag och jag är fortfarande djupt plågad av tanken på att det kan finnas svarta änkor i eller under kartongerna jag lyfter upp. Har nu kört cirka femton kartonger till goodwill, kastat saker i en gammal container bakom ett köpcenter och lagt grejerna för en framtida garagesale i lådor som nu står i deras hall. Börjar känna av ryggen, har varit sjukt tunga saker idag även om jag bara försöker lyfta med benen. Träningsvärk förresten, jo.
 
Imorgon och fredag blir ytterligare två fulla städdagar och sen drar jag och Evan till San Francisco för långhelg. Tur det blir denna veckan och inte förra då det var helt galet med deras superbowl i samma stad. Alla hotell var fullbokade och folk betalade tiotusentals kronor för biljetter till matchen?! Vi var förresten hos vänner till hans föräldrar tillsammans med ett trettiotal andra för detta event. Enormt amerikanskt hus med ett eget biorum och det enda jag och Evan gjorde var att sitta i massagestolen och balansera på en stor boll i sovrummet..
 
Hus som helst, det enda vi planerat för SF är att dra till alcatraz om inte alla platser redan är bokade. Hoppas på lika bra väder där som det varit i Reno de senaste dagarna. Har jobbat utan jacka ute i solen, ibland bara i linne. Idag var det säkert tjugo grader.
 
Nnnnnu blire netflix igen!
 
 

Kommentera här: