Fullt upp

Vi har spenderat de senaste dagarna hos hans föräldrar, de har en helt fantastisk eldstad att sitta på mattan framför och titta på film. Alla har varit och jobbat idag och eftersom jag inte har något arbetstillstånd spenderade jag hela dagen åt att gå igenom en massa lådor i garaget. Och jag menar verkligen massor av lådor. Är livrädd för svarta änkan-spindlar och jag fick intygat av Evans bror att dessa funnits i marknivå aka där lådorna står så jag fick panik en sådär trettio gånger när något rörde sig eller jag stack mig på något.
 
Jag och hans mamma sorterade sen saker att behålla, sälja, kasta och donera. Imorgon fortsätter det, det känns nästan som ett never ending projekt men jag tycker det är sjukt kul. Har bland annat hittat ett hajhuvud, ett hundra år gammalt hästgosedjur och en vanvettigt ful mugg. Om någon månad när vi är klara med båda husen blir det gigantisk garage sale.
 
Nu blir det netflix!
 
 

Kommentera här: