Mitt i turnén

Lite påfrestande men mest rolig turné än så länge. Vi är just nu i Bend, Oregon och spelningen börjar om en timme. Det har blivit tre sträckor på sju-åtta timmar och sömn i bil på nätterna, resterande tid har vi hunnit med strosande på sunset- och hollywood-boulevard där vi såg exakta kopior av Johnny Depp och han den skäggige i bakfyllan, en tur längs Haight and Ashbury i San Francisco och en promenad i Riverside där vi sprang på jakt efter en kattunge ute i tingshusets trädgård. Jag och Evan spelade biljard med två killar i sistnämnda stad och jag utklassade dom allihop tre gånger så alla bara "whaat" och fick va helt sjukt fokuserade vid varje omgång.
 
Igår drog vi alla fyra till deras kompisar i Sacramento och sov. Var så trött att jag knappt minns hur vi kom dit. Vaknade sen av en liten tax som stod och pep i fem timmar i buren under min säng.
 
Första spelningen var ganska meh, den andra i Riverside var min favorit och den igår helt okej. Idag är det bara en liten bar men i Seattle på torsdag är dom förband till Grim reaper vilket lär va helt galet. Mellan tisdag natt och onsdag kväll har vi sen en ungefär fjorton timmar lång resa tillbaka ner till Kalifornien, resten är bara mellan en och tre timmar. Hade gärna tagit en tur upp till Vancouver i Kanada eftersom det bara är tre timmar från Seattle men vi hinner inte, får bli en annan gång.
 
Riverside
 
San Francisco
Norra Kalifornien

Kommentera här: