Måndagslista

1. Vad ser du fram emot den här veckan? 
Ska äntligen få upp alla grejer på tradera så man kan tömma undan rummet lite. Är alltid överfullt i alla hörn och hur jag än städar så kommer saker alltid tillbaka så man snubblar över dom. But not for long. Ser även fram emot kalas och fest på lördag.
 
2. Vilken blogg började du läsa senast?
Skogsraah. Tuff tjej som bland annat uppmärksammar psykisk ohälsa och ifrågasätter smalhetsnormen.
 
3. Ska du laga någon härlig mat den här veckan kanske?
Känner mig rätt nöjd med att jag lagade mat idag. Dock tog jag en hel vitlöksklyfta till typ två deciliter sås vilket kändes lite brutalt men annars sjukt gott. 
 
4. Säg en grej som du verkligen vill göra som du ska ta dig tid för den här veckan!
Dra på gratisträning på friskis och svettis.
 
 5. Vad gjorde du igår kväll?
Gick en promenad och lämnade lite kläder hos en barndomskompis, la upp lite annonser på tradera och kollade på glee.
 
6. En bild som symboliserar denna dag:
 
 Klicka på bilden för att komma till mina traderaauktioner
 
7. Vad åt du till frukost idag?
Mackor med stekt ägg. 
 
8. Vilken tid på morgonen vaknar du?
Kan sova hela dagarna om jag inte ställer klockan. Idag vaknade jag dock halv tio av nån anledning.
 
9. Hur ser du oftast ut till vardags?
Mycket mörka färger, kjol, hög midja, silvrigt, ofta kängor, 40-talsbandana och lårhöga strumpor.
 
 

Kommentera här: