De senaste dagarna

Friskis och svettis hade gratis provvecka denna veckan så jag var både på ett core-pass och ett yogapass. Core var definitivt roligast och jag har fortfarande träningsvärk trots att det var i torsdags, och yogan var intressant men lite för vanlig. Tycker det är roligare hos morbror Kent och det är dessutom något särskilt med att vara ute hos deras hus med utsikten och trädgården. Men jag blev påmind om att tänka på hållningen och det var många bra sätt att stretcha ut kroppen och öppna upp för andningen. 
 
Igår å andra sidan var det fest hos en gammal goding till festivalbussresenär. Fullt hus, mycket gasmasker och lekar och hud och slag med läderskärp i ett rum med bröder. I morse vaknade jag pigg och utvilad och tänkte dra till vikingamarknaden i Näsum. Mm då kommer födelsedagsbarnet och bjuder på en återställsdricka innehållande resorb, trodde jag. Innehöll även koffein motsvarande tre energidrickor och jag som inte tål koffein för fem öre försvinner in i en dvala. De kommande timmarna försökte jag sen hålla mig vaken medan vi kollade på varan-tv och snedvriden men det var nästan omöjligt. Först vid halv fyra började jag vakna till liv igen. 
 
Innan denna fest igår var det kusinbarnkalas och möte med pappas släkt. Detta innehöll bland annat poker faces, information om varför käkarna gör ont när man äter vissa saker och en genomgång om alla människor som någonsin bott i delen av Bromölla som pappa och fastrarna kommer ifrån. Mycket fin kväll!
 
Dessutom fixade Kjell & company ett nytt batteri helt gratis efter att ha mailat deras kundtjänst. Mycket nöjd, nu är det bara en laddare som saknas. Har fått upp alla sakerna på tradera också förutom min gamla mjölkfyllda dator som får slängas upp som defekt med utrop 1 krona och se om någon vill ha åbäket.
 
Ja det var väl de senaste tre dagarna typ men orkar inte gå tillbaka mer i tiden för då blir det en novell. Fortsätter väl härifrån och försöker uppdatera mer vad som händer. Snart blir det ny header. Godnatt.
 
Tänkte börja lägga ut outfit-bilder också när jag får tag på en laddare
1 Daniella 🌙:

skriven

åh vad fint det är med knästrumpor!

Svar: jag förstår vad du menar, men jag har haft ätstörningar i nästan tio år så jag tror att det är lite för sent för mig att oroa mig för en nedåtgående spiral. min ätstörning har gjort mig överviktig, fetma. så sålänge jag är stor kan jag aldrig bli frisk från äsen, därför är det viktigt för mig att gå ner i vikt. det tyckte min svenska läkare också, de ville erbjuda mig en magsäcksoperation som lösning på min bulimi. det om något hade varit ännu farligare. kram!

Svar: Jag har ju ingen rätt att komma in och kommentera egentligen, vare sig jag hade känt dig eller inte. Jag läste vidare sen och såg att du har en ätstörning.. Blev bara så orolig eftersom jag vet hur farliga dom tankarna kan vara.
Jenny

Kommentera här: