Wacken 2015

Tidsinställer det här eftersom jag just nu sitter på en buss på väg ner till Wacken i Tyskland. Reseledarjobb med festivalbussen och helt nya resenärer jag aldrig mött innan. Kommer med sannolikhet inte dricka något, eller det är planen nu iallafall. Har inte druckit mer än ett par cider sen den där tequila-kvällen i Reno jag nästan dog av. Eller så sjukt traumatiskt var det kanske inte men sen dess säger hela min kropp bestämt nej. 
 
Hur som helst. Hoppas på icke regn. En festivalbussengoding fixade nåt VIP-pass så man kommer in i en speciell bar. Vet inte om det blir riktigt som Siesta 2012 när jag och Jesperjävel gick in på VIP och började snacka med främlingar varav en grupp hette svenska björnstammen och jag frågade vad dom gjorde för typ av musik.. Typ som att jag fram till för ett par dagar sen när jag liftade med fyra killar som gått Nijmegen trodde att Avici var en överklassorkester med moderna inslag. 
 
Det här kan nog bli bra!
 
 

Kommentera här: