10 bra saker

1. Nordman. Jag hörde att han försöker hjälpa unga som hamnat utanför. Dessutom är musiken fenomenal.
 
 
 
2. Att Petra Mede utan att skämmas är med i "En clown till kaffet" vecka efter vecka utan smink. Hennes humor må kanske inte vara min grej men jag älskar henne som människa. 
 
 
 
3. Män som inte ser ner på kvinnor. Har man i någon form beblandat sig med människor, kanske främst på internet vet man att dessa är ganska sällsynta. Särskilt de som inte har problem att visa sig själva som stereotypt feminina eller de som öppet hyllar kvinnor. Bara tanken på att dom finns kan göra mig lyriskt glad.
 
 
4. Rollspelare. Vuxna människor med konstiga specialintressen som inte är rädda för att leka ihop. 
 
 
5. Johan Glans. Hela hans existens.
 
 
6. Bra böcker som ger en aha-upplevelser
 
 
 
7. Gräva ner ansiktet i kattpäls.
 
 
8. Program som trolljägarna och stalkers. 
 
 
9. Folk som har bosatt sig mitt i skogen.
 
 
10. Människor som hjälper och räddar djur.
 

Kommentera här: