Årets sämsta miss

Allt var skitbra här fram till för ungefär en timme sen. Helgen var rolig och kommande helg skulle jag få besök. Bara det att vi inte har något internet hemma och att jag hade det norska sim-kortet i mobilen så gällande besöket jag skulle få hade jag blandat ihop helgerna, och en vän hade fått stå och vänta på Oslo station flera timmar innan han tog in på vandrarhem. Jag såg detta först idag och sprang hela vägen hem från köpcentret jag använder internet i och ringde till honom från det svenska kortet. Som att det skulle rädda situationen. Fyfan, jag kan knappt hålla det samman nu när jag sitter här. Det spelar ingen roll att det var ett misstag, för det resulterade oavsett i att han satt och väntade på mig förgäves och hade åkt i flera timmar för att besöka mig. Bara jag tänker på det nu blir jag så ledsen att det gör ont i armarna. Fan!!
 

Kommentera här: