Isbjörnstofflor i hemsökt skog

Hade världens sjukaste dröm inatt. Eller inatt och inatt, jag vaknade för en halvtimme sen. Stod ute på en helt öde plats med snö så långt man kunde se, förutom en lite upphöjd gång till en skog ganska långt bort. Jag var förföljd av någon typ av flygande väsen i form av ett ljus som försvann in mot skogen och fick med sig en varg ut. Den började springa mot mig och beredde sig för attack. När den var några meter ifrån mig vände väsendet sig med vargen och flög tillbaka mot skogen. När vargen var borta sprang jag efter in i skogen och träd efter träd flög förbi. Upptäckte att jag hade skor med tassavtryck från en isbjörn vilket även någon typ av häxa la märke till när jag gick runt där i snön och gjorde spår. Plötsligt kände jag av att väsendet var tillbaka, nu med en isbjörn och jag var tvungen att springa allt vad jag hade tills jag kom ut ur skogen och var tillbaka där vi varit från början, men nu hade det blivit ganska mörkt ute. Jag var beredd på att bli dödad när isbjörnen till slut kom ifatt, men den slets plötsligt bak av häxan som jag plötsligt kastade mig över och bet i halsen. Kände hur jag blev starkare och starkare, bytte sida och drack något grönt och självlysande från andra sidan av halsen. Hon försökte bita för att få tag i mitt blod men jag slingrade mig undan. Sen vaknade jag. Vad tror ni "gå med isbjörnstofflor i hemsökt skog" skulle ge mig om jag försökte drömtyda?
 
1 Julia:

skriven

Shit vad läskigt! :o

2 Gina:

skriven

men oj! hade varit intressant och veta vad det ska betyda.

Kommentera här: