Herrskap

Wow, alltså wow! 
 
Samir kom hit innan, vi dansade runt i rummet innan vi drog till squashhallen där han totalutklassade mig. Hade den klassiska kräftröda tonen i ansiktet efter en halvtimme och flåsade likt aldrig förr. Då tyckte Samir det var en bra idé att göra armhävningar. Sen blev det situps där jag slog honom med sjuttio mot femtio. Kunde dock inte stå upp efteråt. Sen körde vi dips, jägarvila, plankan, fler armhävningar och sen den där när man sätter händerna i golvet och hoppar bak med benen, hoppar tillbaka mot händerna och sen ställer sig upp och hoppar. Whatever. Var lagom nöjd med att jag slog honom i allt efter att hans übergrymma squashuppvisning. 
 
Vi promenerade sen till stortinget och tog t-banan. Väl in the rätt hood satt där några uteliggare och frös så jag gick hem och gjorde te till dom. Nu borde jag ha gått och lagt mig för länge länge sen. Städade det där förbannade bordet till slut förresten. 
 
På återseende mitt herrskap
 
 

Kommentera här: