Freak

Okej jag bara måste göra ett inlägg med det som inspirerar mig mest just nu.
 
Molly Sandén. Såg ett klipp där hon var med i Malou efter tio och efter att ha sett hennes video "freak" satt jag och grät helt okontrollerat, omg hela hennes personlighet och inställning till livet.
 
 
Läste genom mina gamla blogginlägg från gymnasietiden och hittade en gammal blogg jag brukade följa då. Satt senast nu ikväll och tänkte på hur mycket jag vill börja medeltidslajva och plötsligt fann jag detta i ett av hennes nyare inlägg. Hon och hennes kompisar hade tagit en sagotur i skogen. Jag dog lite av mysighetsfaktorn och glädjen av att det finns fler underbara knäppgökar. Klicka på bilden för att komma till hennes blogg.
 
 
En av dom tuffaste, snyggaste, coolaste, friaste, mest inspirerande tjejerna jag vet. Burlesquedansare, modell, pin up, feminist, eventarrangör och man bara dras in i en värld av perfektion. Hon är expert på att få obekväma samtalsämnen att bli de mest naturliga och spännande frågorna. Klicka på bilden.
 
 
Mollys freak-video, och den sista låten är mest för att man blir glad i hjärtat som när nån har med sig vetebröd. Jag är villig att slå vad om det.
 
 

Kommentera här: