Det går att uppdatera!

Jag är tillbaka i mitt förruttnande skitrum för några dagar då mitt näste intagits av tre unga snowboardfilmande skottar. Jag kan inte lova någon storslagen uppdatering här då min dator är oförutsäg till den grad att den uppdaterar sig själv tolv gånger i sekunden och får mig att slita mitt hår av ilska.
 
Tänkte bara försöka mig på en snabb visit och berätta att jag ångrat mig gällande vilken låt som numera är über-asnajsigast. Here it goes. Med undantag för system of a downs sångare är detta i princip bestående av samma gäng, bara att det är gitarristen Daron Malakian som sjunger, och han måste ändå påstås vara lite bättre än gamle herr Tankian som man efter tio års lyssnande får ont i trumhinnorna av att höra ibland. Dog av lycka när jag upptäckte bandet Scars on broadway i förrgår. Serj Tankians egna projekt är dock inte heller att kasta under droskan, så jag är inte den som är den. Lyssna för böfvelen!
 
 
 

Kommentera här: