Snowboardfolket och jag

Hur var erat nyårsfirande förresten?
 
Jag hade som plan att dra in till Flachau, men de andra tänkte stanna kvar i sun house vilket då lät mer lockande. Men plötsligt försvann alla. Några gick och la sig, några drog och jobbade, en del åkte till en annan stad för ett par dagar och kvar var jag, Simon och Markus som satt nere i det stora samlingsrummet på bottenvåningen vid tolvslaget och tittade på fyrverkerier från Winklalm mitt emot (restaurang och ett hotell), och lyssnade på hög klassisk radiomusik som tydligen spelades varje nyår klockan tolv i Österrike.
 
Bild från en kväll i New York
1 Marit:

skriven

Härligt att du också ska låta bli socker! Hoppas att det går bättre för dig än för mig. Jag hetstryckte en halv sats kladdkaka igår och kunde inte sova på hela natten. Nej, hårdare tag. Lycka till med allt!
Kram

Kommentera här: