Rabblar random nonsens

Har uppenbarligen inte alla höns hemma gällande bloggdesignen just ikväll. Försökte snitsa till den lite men lyckades istället få in en främmande kvinna med tillhörande drömfångare runt halsen som profilbild, samt fingermustascher, guldbruna ögon och allt möjligt som någonstans inte riktigt kändes som jag.
 
Pallar inte försöka läsa fler koder nu med tanke på att jag ska upp vid ohuman och plågsam tid imorgon. Tänkte skramla ihop något bättre för bloggen vid tillfälle, men tills dess får ni dras med det tjusiga jag lyckats åstakomma hitills.
 
Bjuder på en gammal goding från Polen-resan i nian som plåster på såren:
 
1 Louise:

skriven

Det är nog sant, jag är nog en sån som får prova på massa jobb innan jag fastnar nånstans :)

Haha denna underbara bild! Jag minns att jag hade någon form av lila färg i håret med missfärgade bruna slingor... fint ska det va ;)

Kommentera här: