Icke visade favoriter i repris

Älskar att gå igenom gamla bilder och hitta saker man helt glömt bort, tänkte lägga upp lite vad som hänt sen förra året.
 
Januari - Maj 2012
 
Lägenheten i Tranås
 
 Pluggade mer eller mindre intressanta ämnen
 
 Spelade in filmer om knarksmuggling med några från klassen
 
 Hängde med Erik
 
 
 Hade roliga lektioner
 
 Bror var på besök
 
 Åkte till Dublin och polisskolan på Irland
 
 Åkte på utflykt med resten av elevrådet
 
Maj - Augusti 2012
 
 Getaway Rock
 
Emmaboda
 
 Hultsfred
 
 
 Peace & Love
 
 Siesta
 
 Var hos mormor och tog fula efterbadsbilder på Micko
 
 Sweden Rock
 
 Var med på två photoshoots som Johannes Tallroth hade
 
 Åkte runt och runt i skogen med Johannes mitt i natten och
letade efter några tyskar som hade det här huset mitt i ingenstans
 
 Tog en runda på skåneleden med My och Jarri
 
 Åhus med familjen
 
 
Wacken
 
Hängde i Örebro
 
Åkte till Göteborg
 
Skålade med Andreas och råkade krossa ena glaset
 
Och hängde med några från festivalbussen, har nåt minne av
piggelindrinkar och att jag blev slagen i ansiktet så jag ramlade över en lampa
 
Augusti - November 2012
 
 Flyttade till Berlin
 
 Träffade roligt folk från Israel
 
 Satt mycket vid ryska minnesstället
 
Var inne i extrema byggnader 
 
 
 Jobbade med prenumerationsgrejs för Süddeutsche Zeitung

November - December 2012
 
 I Lund och diskuterade happy retards i fem timmar med My, Jarri, Marit och de andra godingarna
 
Julmarknad i Hässleholm
 
December 2012 - April 2013
 
 Flyttade till Österrike och säsongsarbetade
 
Snöbollskrig
 
Två av tre försökte lära sig åka snowboard..
 
 En vanlig kväll uppe i huset
 
Lagom utsikt
 
 Arbetsplats
 
 Åkte genom Würzburg på hemvägen
 
April - Juni 2013
 Demolerade garaget
 
 Tog rapsfältsbilder
 
Gjorde egen sushi
 
 Åkte till London och drog genom Camden med Sanna
 
Vi råkade åka till fel bro..
 
Provade det fulaste jag hittade i en affär med Sophie
 
Beatlesmuseumet i Liverpool
 
Albert Dock, Liverpool
 
 Drog på sweden rock
 
 Fler utflykter
 
Juni - Augusti 2013
 
 Cyklade från Swinoujscie till Lübeck
 
 Firade midsommar i Helsingfors med tyska Hanna
 
 Åkte till Tallinn med turkiske Håkan och träffade folk på vandrarhemmet att dra på krogrundor med
 
  
Medeltidsstaaaaaad
 
Och sen till Riga där vi gick vilse med en tysk och hittade sköldpaddan Jürgen morgonen efter
 
Slog Håkan i bågskytte i Riga
 
 Åkte till Stockholm efter fler dagar i Helsingfors och Åbo med härligt folk
 
Träffade Louis för första gången på nästan tre år, cyklade/åkte buss hem
 
Juli - Augusti 2013
 
 Hade besök av Manuel som jag jobbade med i Österrike
 
 Så brilliant wacken att jag inte tog en enda bild, vet inte vem som håller mig i armen
 
 Klippte mig för en vecka sen

Alla andra tusen saker som hänt det senaste året har jag inga bilder på, men det känns inte som att det behövs fler. Nu går jag och lägger mig, på återseende mitt herrskap.

Kommentera här: