Stockholm!

Nu sätter jag lite tidsinställda inlägg så ni inte tror jag blivit galen och faktiskt börjat blogga regelbundet.

Det är en folkhögskola i hufvudstaden som kallar en del folk till en intervju, och med tanke på att jag både saknar Sverige och även är intresserad av just denna utbildningen så tar jag med Robert under armen och flyger till Stockholm imorgon bitti. Snart drar vi till Frankfurt och väntar några timmar på flygbussen.


Åh vad jag ska äta marabouchoklad. Känns skitkonstigt att snacka svenska, är så van av ett halvårs engelska/tysktalande att jag inte alltid hittar de svenska orden längre, och det är orsaken till vissa engelska uttryck här i bloggen som säkert någon har märkt.

Packar ner det svenska simkortet också, så är det någon som vill träffas är det bara att skicka ett sms.

Adjö!

Kommentera här: