Dag 8 - Favoritsaker

Kängorna - När jag jobbade sommaren på Märsgarn var där en man på förrådet som festade med oss ibland. I sitt givmilda, berusade tillstånd sa han en kväll åt mig att ta vad jag ville från utrustningen innan jag åkte hem. När jag sen stod där sista dagen och skulle lämna tillbaka sakerna kom han ihåg vad han hade sagt och talade än en gång om att jag fick behålla allt om jag så ville.
Jag tog sjöstridskängorna.

Som jag verkligen älskar.

 

Kameran - Dom flesta vet nog att jag sällan lämnar huset utan någon av mina kameror. Jag tog med mig fel laddare till den lilla kameran, så jag släpar numera med mig systemkameran i många vändor utanför dörren. Tur den är storslagen och värd besväret.

Ja alltså. Ge mig kängorna, kameran och bra musik i öronen och jag lever i evigheter.

Kanske lite nutella också.

Kommentera här: