And it's on

Nejfan nu måste jag få tummen ur röven och börja skriva här igen!
Jag går fortfarande in här varje dag med tanken att "vad kul om någon har kommenterat", men inser lika fort att det krävs att man skriver något för att detta ska ske.

På gymnasiet hade vi herr Jonas i svenska, där han under en lektion skulle förevisa hur fel det kan bli när man viskar en lång mening till en person, som i sin tur försöker föra samma budskap vidare till nästa. Och nästa. Och nästa.. Och ja hur rätt blir det egentligen när man kör viskleken? Vem har inte lyckats få "kamel" till "brödrost"?
Min poäng är inte svårare än att det just nu händer en hel del i mitt liv, hit och dit, men jag träffar inte Kristianstadfolket ofta nog för att dom ska få en sammanhängande bild av alla beslut som fattas. Jag säger en sak till någon, planerna ändras och vips så stämde det förra lika mycket som att Lars Ohly och Jimmie Åkesson tittar på romantiska draman ihop.



Lättast vore bara att skriva allt här.
Nu ikväll bokades flygbiljetten till Tyskland. Bokat och betalt in i minsta detalj.
Jag har med andra ord fem dagar kvar innan jag flyttar utomlands, varav tre av dessa kommer spenderas i Kristianstad. Det är så nära att jag till och med har börjat packa ner mina dvd-filmer i plastfickor.
Tyskalektionen är bokad väl framme i Deutchland och imorgon ska en bärbar dator inhandlas.

Nu lovar jag att jag ska skriva här oftare. Inte bara oftare, utan till och med hyfsat ofta.

På återseende mitt herrskap och tack, tack, tack för att bandits webbradio finns.

Kommentera här: