Det var den tjugoandra

Det kändes som att man fick sova i typ sju kvart innan man skulle gå upp igen.

Denna gången körde My och jag till Ida. Egentligen bara för att plocka upp henne, för sen fortsatte vi till Olofström där det, såklart, började regna så fort vi kom fram. Jag gjorde bort mig direkt i första tältet vi gick in i, för jag hittade den fulaste tröjan i världshistorien, gick fram till den och gjorde massa fula ljud, som att jag egentligen tyckte den var snygg. Ida fick då syn på att han som sålde kläderna stod och kollade på mig, varefter hon gjorde ett hysteriskt försök att få mig att sluta innan hon fick bråttom därifrån.


När regnet lugnat sig träffade vi Petri och Emma. Vi promenderade gata upp och gata ner på marknaden innan Emma med familj och även Petris familj skulle åka hem. Vi andra gick och åt. Också gick vi på resten av vägarna, där Ida hittade ett par solglasögon och jag ett diadem. My och Petrus fick vara med på bilder istället.
Sen åkte vi virvelvinden, som var ganska kul (men kan aldrig slå tosselillas en regnig dag).
Jag och My stod för allsången på väg tillbaka till Ida.

Vi gick ner till vattnet, jag var fotograf, dom andra satt och såg snygga ut i solen och vattnet var förbaskat kallt.
Någon timme senare gick vi tillbaka till familjen Perssons hem och åt, pratade, och pratade lite till innan Petri åkte hem. Pladdrandet fortsatte. Också åkte My hem, medans jag var kvar och sov hos Ida.


Kommentera här: