Som en söndag borde vara

Idag är den första lugna dagen på en hel vecka.
Tack vare störtsköna bloggar känns det som att man blir inspirerad och peppad att ta hand om sig själv idag när man inte har ett skit att göra. Ta det lugnt och kolla på parlamentet är också något jag känner hade suttit som en smäck, samt att umgås med föräldrarna som haft fullt upp med att tapetsera om mitt rum de senaste dagarna.

Tidigare idag var jag på biblioteket och letade böcker. Det mesta var gammalt som gatan och jag hittade heller inte allt jag sökte inom alla kategorier eftersom det var mycket omplaceringar av hyllor, men det är ändå som mamma säger: det är bättre att leta på internet och i tidningar som kommit ut nyligen.

Är ni intresserade av kläder och smink så.. here you go.
MAKE UP - Lindas sminkblogg. Hon är så jävla grym på vad hon sysslar med. Lätt och proffsigt. Hon har dessutom lagt upp videor på youtube där hon visar hur en del av sminkningarna går till, samt hur hon sätter upp vissa frisyrer.

KLÄDER
- Angelica Blick. Det var egentligen inte min tanke att skriva om fler än Linda, men jag hittade denna tjejen som gästbloggare på hennes sida. Min första tanke var "vad har människan på sig?!", men ändrade det fort till "en del i hennes stil är jävligt inspirerande".

Så. Slit dom med hälsan.
1 Angelica:

skriven

Låter som en bra söndag jensan:P lite tack vare mig också att du hittade de med linda då jag visade de på youtube :):P

Kommentera här: