Inte lika charmigt

Hahahahaha (läs många fler "ha").
Förra gången jag träffade släkten på mammas sida pratade vi om vilka kändisar vi var lika. Alla tycker Jesper är lik Jason Segel, mer känd som Marshall i "How I met your mother".




Jesper tycker att Jacke är lik Brolle.




Och sen går Jespers mamma förbi och säger:
- Du ser ut som Angelina Jolie från Changeling
Utan att ha sett filmen tog jag det som en komplimang och tänkte att det var ganska najs att se ut som henne.
Fram till jag nu letade upp en bild.



Alltså.. är det såhär min släkt ser mig?
1 snyggve:

skriven

God afton frun. Ja Jesper är sjuk lik jason segel och din bror är rätt lik brolle. Jag tycker du lik Mary-Louise Parker eller Mia Kirshner, vad säger du om det? Men jag måste tillägga dom ska ta det som en komplimang att dom är lik dig. Tack för att du finns :P Hade gott, tack för mig. Adjö!



Kommentera här: